Josh-blog

ساخت و اجرای انواع پروژه های آهنگری در تمام نقاط ایران

Josh-blog

ساخت و اجرای انواع پروژه های آهنگری در تمام نقاط ایران

سلام خوش آمدید

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۲۰ شهریور ۰۰ ، ۲۲:۴۴
  • ادمین

متعلقات کرکره اتوماتیک





 ریل هادر سیستم کرکره برقی برای به حرکت در آوردن تیغه ها استفاده می گردند. ریل ها محفظه هایی بلند شبیه به مکعب مستطیل هستند که به صورت عمود در دو طرف ورودی و به روی دیوار نصب شده اند. در ساخت کرکره برقی و نصب آن بخشی از تیغه های کرکره درون ریل قرار دارند که با استفاده از نیروی موتور کرکره برقی باعث به حرکت در آمدن آن می گردد. ریل های کرکره اتوماتیک می توانند از جنس آلومینیوم یا آهن باشند. نوع آلومینومی کرکره برای نصب شدن به روی دیوار، نیاز به پایه هایی آهنی دارند؛ در نظر داشته باشید این پایه های آهنی، قطری معادل ۴ سانتی متر دارند، در برخی شرایط ممکن است مساحت ورودی مورد نظر، به اندازه کافی بزرگ نباشد، بنابراین اگر از ریل آلومینیومی که خود دارای سطح مقطع ۶×۴ سانتی متر است، استفاده شود، با احتساب قطر پایه آهنی، در سمت راست و چپ ورودی، هر کدام ۱۰ سانتی متر و در مجموع ۲۰ سانتی متر از کل عرض فضای ورودی اشغال می گردد. پس بهتر است در چنین شرایطی از ریل آهنی (که نیاز به آهن کشی ندارد) استفاده شود. درون ریل ها، نوعی واشر مویی به کار رفته است که باعث می شود از ورود گرد و غبار به داخل ریل جلوگیری به عمل آید.


کرکره برقی فورم فلز





کپس ها قطعاتی پلاستیکی هستند که در انتهای تیغه ها نصب شده اند و باعث حرکت راحت تر آن ها درون ریل می گردند. تمام کپس به همراه قسمت کوچکی از تیغه، درون ریل قرار دارد. همچنین آخرین تیغه کرکره برقی بر خلاف دیگر تیغه ها که دارای تحدب هستند، تخت می باشد و این تیغه برای جلوگیری از ایجاد صدا و همین طور کاهش فشار، دارای لاستیک انتهایی است. برای چرخش تیغه ها و جمع شدن آن ها، نیاز به یک مغزی یا «شفت» هست. شفت ها میله هایی با سطح مقطع دایره و یا هشت ضلعی هستند که از جنس آهن ساخته می شود و تیغه ها به روی آن جمع می شوند. شفت از یک طرف به موتور که به روی دیوار ثابت است، متصل شده و از طرف دیگر به اند کپ بلبرینگ ختم می شوند. اندکپ ها، بلبرینگ هایی هستند به قطر ۳-۲ سانتی متر که به حرکت شفت کمک می کنند. همچنین کرکره برقی مانند دیگر درب های اتوماتیک دارای فلاشر برای هشدار و چشمی (فتوسل) برای تشخیص حرکت و توقف باز یا بسته شدن درب، می باشند. مدار فرمان کرکره برقی نیز کار تنظیم زمان باز و بسته شدن را بر عهده دارد.


قیمت کرکره اتوماتیک

برای محاسبه قیمت کرکره برقی باید در ابتدا بدانیم که کدام موتور کرکره مد نظر است، ارزان ترین موتور کرکره برقی موتو توبلار است که اندازه ظریف آن برای تیغه هایی با وزن نسبتا سبک و میزان تردد نسبتا پایین مناسب است، این نوع موتور کرکره می تواند تیغه هایی با وزن حدودا ۱۵۰ کیلوگرم را به حرکت در آورد. از بهترین موتور توبولار کرکره برقی هم می توان به موتور توبلار لینوکس، موتور توبولار بتا، موتور توبلار بارزانته، موتور توبولار سیگما و موتور توبولار SDC اشاره کرد. همچنین باید دید که کدام مدل از انواع تیغه مورد نیاز است و بر اساس اندازه و قابلیتی که مورد نیاز است بهترین تیغه را استفاده کرد. این دو مورد جزو مهمترین عوامل در تعیین قیمت کرکره اتوماتیک می باشد. شما می توانید با برقراری تماس با بخش فروش کرکره   فورم فلز بهترین لیست قیمت روز کرکره برقی را دریافت کنید.



تماس با بخش فروش و پشتیبانی 

  • ۲۰ شهریور ۰۰ ، ۲۲:۳۵
  • ادمین