Josh-blog

ساخت و اجرای انواع پروژه های آهنگری در تمام نقاط ایران

Josh-blog

ساخت و اجرای انواع پروژه های آهنگری در تمام نقاط ایران

سلام خوش آمدید

چهارچوب فلزی درب ورودی و اتاق/مزایا و معایب/خرید/شیوه نصب

چهارچوب فلزی چیست؟

به محل اتصال درب و پنجره در ساختمان چهارچوب گفته می‌شود. چهارچوب اصلی نصب درب و پنجره در ساختمان است . در بیشتر از درهای چوبی استفاده می کردند اما با گذر زمان و به خاطر مشکلات درب های چوبی، درب های فلزی جایگزین آن ها شدند.

چهارچوب های فلزی در برابر چهارچوب های چوبی مصرف زیادتری دارد مانند

آسان✅

مقاوت زیاد در برابر ضربات، خوردگی✅

مقاومت بالا در برابر آتش سوزی✅

دارای رنگ پذیری بالا✅

در فلزی به خاطر محاسن خود، روز به روز طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. و جایگزین درب های چوبی شدند.

عیب چهارچوب های فلزی احتمال ایجاد زنگ زدگی و خوردگی است که برای حل این مشکل از پوشش های ضد زنگ استفاده از چهارچوب فلزی است.
جمع‌آوری‌های چهارچوب‌های فلزی به خاطر مواردی هستند که یکی از پرمصرف‌ترین قطعات فولادی هستند.

انواع چهارچوب

چهارچوب ساده

چهارچوب فرانسوی 
 
چهارچوب مکزیکی



در بین انواع چهارچوب ها دو چهارچوب فرانسوی و مکزیکی از بقیه معروف تر هستند، اما فرانسوی پرمصرف ترین نوع چهارچوب است. چهارچوب ها در شکل ظاهری، موارد مصرف و قیمت با متفاوت متفاوت هستند.

چهارچوب فلزی ساده

از جمله ابتدایی ترین انواع چهارچوب فلزی، چهارچوب فلزی ساده است که شکل ظاهری ساده و طبیعی است که در درب های قدیمی تر مورد استفاده قرار می گیرد. این چهارچوب ها مقاومت زیادی ندارند.





چهارچوب مکزیکی

این پروفیل با نام محل حلقوی نیز شناخته می شود. این پروفیل با توجه به نیاز و سفارشی بودن قابل تولید در اندازه های متفاوت است. اما به روش کلی پروفیل مکزیکی در دو سایز 3.5 و 4 میلی متر ساخته می شود.

مصرف چهارچوب مکزیکی

چهارچوب مکزیکی در اندازه های متنوع و با توجه به سفارشات مشتریان قابل تولید است. کاربرد چهارچوب قاشقی در ساخت و ساز بیشتر برای قاب پنجره های pvc و قاب پنجره های فولادی و درب های ورودی ساختمان است.



چهارچوب فرانسوی



یک از محبوب ترین و پر مصرف ترین انواع چهارچوب فلزی، فرانسوی فرانسوی است . چهارچوب های فرانسوی با طول 6 متر و ضخامت بین دو تا دو و نیم میلی متر تولید می شوند.
 
جهت  مشاوره ، خرید و ثبت سفارش 👇👇👇